Τρίτη 28 Απριλίου 2009

Έυηνος-Κάμπος-Πευκόδασος!!!!!

Ο ποταμός Εύηνος πηγάζει από τα βουνά Κόρακας και Τσεκούρι, κοντά στην Αρτοτίνα και χύνεται στον Πατραϊκό κόλπο, κοντά στον οικισμό Κρυονέρι .Κατά την διαδρομή του δέχεται νερά από ένα πλήθος παραποτάμων με κυριότερους τους Κότσαλο,Πορτιάρη,Φιδάκια και Γιδομαντρίτη.Έχει συνολικό μήκος περίπου 113 Χιλ. Εύηνος περνάει και βρέχει το κάμπο του Τρικόρφου και αρδρεύται και το νερό του πηγαίνει σε όλο το χωριό για πότισμα κήπων και όλων των είδων καλλιεργειών.
Στο κάμπο του χωριού καλλιεργούνται κυρίως καλαμπόκι ,τριφύλλι, βαμβάκι, αλλά και κάποια χωράφια σπέρνονται βρώμη για να γίνουν έπειτα βοσκοτόπια.   
 Μέσα στο πευκόδασος συναντάμε διάφορα είδη πουλιών αλλά και σκιουράκια που κάνουν πτήσεις από το ένα δέντρο στο άλλο εγώ ήμουν τυχερός και ήρθε μπροστά μου και κάθισε να το φωτογραφίσω.
Επίσης μια βόλτα στο δάσος έχει εκπλήξεις έτσι και εγώ συνάντησα μπροστά μου μια μικρή οχιά μέσα σε ξερόχορτα φωλιές πουλιών μέσα σε κάποια φυλλοβόλα δέντρα που εμφανίστηκαν και περιμένουν την άνοιξη για να ξανακρυφτούν.
Όταν κάνεις βόλτα στο ποτάμι στο πευκόδασος στα Κρυφά και φτάνεις να αγναντέψεις τα στενά του Εύηνου βλέποντας το γάργαρο νερό και ακούγοντας τα πουλιά και τα σκιουράκια να παίζουν και να κελαηδούν πάνω στα δέντρα τότε νιώθεις πως είσαι σε ένα παραμυθένιο τόπο για ακόμα μια φορά θα το γράψω οτι το Τρίκορφο είναι μοναδικό.


ask2use.com: Επιτρέπεται η αντιγραφή όλου του κειμένου
ask2use.com: Μόνο για μη-κερδοσκοπική χρήση
ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής